dissabte, 3 de gener del 2015

Un missatge potent, trencador i agosarat és sinònim d'èxit

Un missatge potent, trencador i agosarat és sinònim d'èxit. Les campanyes publicitàries que toquen la fibra, els anuncis que et fan pensar, o els missatges que et generen emoció són, amb poc marge d'error, els que deixen més petjada al nostre inconscient.
Siguin més o menys encertats us deixem alguns exemples d'uns quants anuncis i campanyes publicitàries que se'ns dubte, després de veure-les, no es deixaran indiferents:
Pancarta publicitària a Girona:


Campanyes publicitàries a TV:
L'storytelling de Tous, explicar un producte a partir d'una història fent treballar l'imaginari:
Coca-Cola i l'home més gran i el nou nat:
I clàssics com els anuncis dels turrons d'El Almendro:
Hi ha molts exemples d'avui i d'ahir que encara són gravats als nostre subconscient per la forma i la càrrega emocional que portaven. Recordem campanyes com la de la Nocilla i els seus ingredients, el Cacaolat, les campanyes d'ONG's, els bolígrafs BIC, la campanya de la loteria i una llarga llista d'exemples que generen record.